Friday, December 4, 2009

addicted to FOOD

yeah~

dear kakak ku, adik masih lagi dengan dia. kami macam ni jer. cuma jarang berjumpa. kau jangan risau yer. nati kami keluar tiap2 hari bagi kau puas hati. =p

hahaha..pening betul byk sgt masalah yg buat aku kena pikir tiap2 hari. mujur dengan cuti sem ni aku isi masa dgn bekerja sbg part time kat alamanda. semua ni aku buat sbb nak lupa kan semua masalah aku. Alhamdulillah, setakat ni baik2 je..aku punya kawan2 yg gila2 best kat sana yg boleh mengurangkan LUKA yg dalam kat hati ini. tinggal lagi 2 minggu jer aku nak abiskan keje kat sini. rasa sedih la pulak. sejak keje ni aku kuat makan betul, tapi tak gemuk2 pun. nak gemuk, nak gemuk, nak gemuk! hahaha..addicted to FOOD la katekan mcm org tu!

hmm..FB still mbusankan melainkan rutin aku kene main game. selain tu menunggu somebody nak terima aku jadi 'KAWAN' dia. eh..jangan risau lah aku tak kacau kawan2 kau. kan aku dah ckp nak berubah. takpe la buat pe kan kite kan da RAPAT tiap2 hari MSG.

uh..skrg ni musim org demam n batuk2 la plak. aku ni pon tgh sakit tekak n batuk2 tak ilang. uhuk2..sore pon dah laen jadi sedap..heh..cepat la sembuh yer. =_=''

No comments:

Post a Comment