Saturday, July 11, 2009

AKU TAK PERCAYA ENGKAU

kepada seseorang yg aku anggap kwn baik..

kau mmg ..

selama ini kau mempergunakan aku dan mengambil kesempatan terhadap kebaikan aku..(cewah,baiknyer aku) tolong la BERUSAHA di atas kaki sendiri..jgn nak harap bantuan org lain je..cuba la buat sendiri keje tu..aku pon dulu penah susah gak..tapi tak da la mcm kau asik mintak keje yg org dah susah pyh buat..

time kau susah kau cari aku..time senang kau menyepikan diri..kdg2 buat aku mcm tunggul..

weh, perangai kau mmg tak bleh ubahkan..tatau la sape yg boleh buat kau sedar diri..kite ni manusia kdg2 ade kat atas2 kdg2 kat bwh..bwk2 la berubah perangai tu sempena merdeka ni..

aku dah malas nak lyn msg2 kau yg menagih harapan dan mintak simpati tu..



*terima kasih atas layanan baik anda selama ini ,bye2..sy nak menghilangkan diri*


No comments:

Post a Comment