Friday, October 23, 2009

Ah!

Sejak akhir-akhir ini mulutku begitu pedas & lantang bersuara jika ada yg tak kena pada pandangan aku. Jika ada orang yg bercerita yg buruk, aku juga turut megutuk2 seburuk2nya. Aku menjadi begitu hipokrit. Sebab hidupku dikelilingi dengan manusia hipokrit. Aku bisa menjadi orang yg pemarah, pendendam dan segala mcm pen lagi. Kadang-kadang mulut ini terlepas cakap. Kadang2 buat2 terlepas cakap. Aku juga boleh perli seseorang itu secara depan2. . Aku perli tanda tak suka. Bukan perli bergurau. Aku tiada masa untuk itu.Tak suka cakap tak suka. Jangan kutuk belakang. Cakap terus terang. Nak2 org yg talam dua muka. Tak kira laki ke pompuan sama je perangai. Aku tak boleh manis muka bila berdepan dengan org yg aku tak suka. Sebab aku bukan jenis yg kaki bodek, buat2 baik& depan lain belakang lain. Aku bukan jenis itu. Tapi ada yang pesan "kau tak boleh buat macam tu shidat, buat muka tak suka..nanti org tak suka kau". Yeah, tht's rite tapi aku peduli apa,tak semua orang suka apa yang kita suka. Lantak hang la nak buat apa, jangan kacau hidup aku sudah.

No comments:

Post a Comment