Thursday, October 8, 2009

Bangun, sayang~

Selama beberapa hari ini aku sudah menjadi mereng sikit. Hari tu aku lupa nak tutup pintu belakang kereta aimy, sebelum tu aku dudok kat kerusi belakang then pindah kat depan ..aku tak ingat langsung pintu tu tak rapat..then bila dah jalan ( nasib baik kat area rumah orang) aimy tanya bunyi apa tu..aku pon toleh belakang.."alamak, aku tak tutup pintu!!"apa lagi pintu tu pon dah macam kipas..ngeri aku tengok thn aimy pon berhenti kejap aku pon tutup pintu tu...malu siott..

Masa kat kelas pulak aku berangan dan berkhayal masa Prof tanya progress work sampai kan orang belakang panggil aku baru aku tersedar. Tapi aku benci orang yang panggil nama aku tu..pehal nak jerit kat aku.

Di rumah pula aku makan nasi lemak pakai sudu, lepas bungkus2 habis makan aku buang ah dalam tong sampah (plastik sampah yang di sangkut ke tombol pintu) dan kembali ke pc.. Tiba2 Icabeca jerit "shidat!kau buang sudu kenapa?!!!"..hahah..tergelak aku.

Tak berhenti setakat tu jer , time aku nak masak kena la panaskan kuali dulu kan. aku nak masukkan minyak tapi aku terambil botol kicap dan hampir tuang kicap tersebut ke dalam kuali. haeh~

Lately ni pon sama aku banyak termenung n berangan. Kakak aku pon perasan. Dulu aku selalu cerita apa2 hal kat kakak. Tapi sekarang aku banyak diam je kat rumah. Aku dok layan internet pagi ke petang..Nak cerita apa kat dia pon dah segan sekarang ni. Mungkin aku perlu banyak luang masa dgn dia. tapi dia banyak spend time utk tunang dia.

Aduh. aku takda selera makan. Mungkin aku dah malas ambil spirulina. Afi cakap kau makan la telor separuh masak, sure kau gemuk nanti. Terima Kasih Afi di atas nasihat anda. Akan ku praktis kemudian hari nanti. Sebab aku penat, letih, capek la orang dok komplen , bising pasal aku kurus. Korang sibuk kenapa. Jaga lah badan korang tu. Nanti dapat anak cucu kurus baru tau. Benci, bencii.

Aziq je paham aku <3>

No comments:

Post a Comment