Wednesday, October 7, 2009

Figura

ehei~

Malam ni aku tiba-tiba menjadi seorang yang sgt rajin. ada satu kuasa yang tiba-tiba memaksa aku supaya rajinkan diri pegang pensel dan meukis. Akhirnya aku berjaya menyiapkan 3 lukisan figura yang aku sendiri mahu gelak sebab kaki dan tangan yang aku lukis adalah bengkok2 dan sebelah besar dan kecil..tapi kalau tengok dari jauh aku rasa cantik saja, tapi coba lihat dekat2 mesti kelakar..hehe..ye lah aku tengah nak perbaiki lagi la ni. Aku menyesal pon ada cakap hari itu nak jadi seorang artis komik. sebab aku tak ready lagi buat masa ni nak menghasilkan komik yang betul2..ada jalan cerita whatever. aku buntu. terpaksa la aku buat sederhana saja. sbb tu lagi aku tengah praktis melukis nih..seronok la. ye la dah lame tak melukis. last masa diploma. artwork akan dipaparkan di devian art soon. :D

Aku takkan terpengaruh ngan style manga. nanti org cakap aku nak tiru aziq. ye lew dulu aku lukis storyboard tibe2 nak kaitkan dengan aziq bila tengok lukisan aku. aku sedar la aku siapa..Apa ingat aku tak boleh pergi jauh ke..tau sangat la mulut orang tak boleh ditutup.dilempang boleh kan.puih puih puih.tunggu je lah.

No comments:

Post a Comment