Tuesday, October 27, 2009

Pixelate bikin mataku juling

Hari ini hari ke-4 aku bertungkus lumus meyiapkan assignment. Ku kira hampir 72 jam aku duduk tegak di depan pc. Sampaikan mataku naik juling. Pening pon ada. Nak muntah pon ada. Selera makan pon berkurang. Makanan harian adalah mi sedap. Sebelum lambakan assignment datang selera ku luar biasa. Makan ikut time n rajin masak yg mengarut2. Sebab nak gemuks punya pasal. Lantas apabila waktu begini aku lupa nak makan. Makan pon tak abis. Mungkin banyak sangat minum neskepe. Nguu, Rindu neskepe mak. Mak, nak neskepe!Nyum3.

Dan malam semalam juga aku telah mengalami tahap kemurungan dan ketensenan melampau. Aku terus masuk ke bilik dan baring dan muhasabah diri. Hanya mampu menjerit dalam hati. Dengan tekanan assignment, masalah peribadi yang tak dapat dielakkan, dan juga pc yang macam tahi. Pa lagi aku pon tidoq la. 1 jam kemudian aku terjaga dan teringat tak solat isyaq lagi. Pahtu aku tenang sangat2 =). Aku lupa segala masalah yang ada dalam otak ini. Alhamdulillah.

Sekarang ni aku hanya menghitung hari bila akan berakhir semua ini!!!!!!!!!!!!

xxxaku menunggu detik 30 oktober,2009xxx

No comments:

Post a Comment