Wednesday, December 16, 2009

Bye2 Bonia


Menjelang 1 hari lagi untuk aku menghabiskan sisa2 kerja part time aku. Pastinya aku aku takkan lupa kenangan sepanjang aku bekerja disini. Ada pahit, manis, ada juga yg menyakitkan hati dan mata, ada juga yg mencuit hati dan perasaan ini..hweehwweett.

To Kak Sara, Thanx for everything. Kak banyak tolong saya. Eh, banyak nau la. Kak la member yg paling best n sporting habis. Kak juga yg boleh sy cerita mcm2, kire kak ni mcm pendengar setia la wpun tak byk yg saya boleh kongsi. Kite doakan akak bertemu dengan teman hidup yang baik, serasi dan matang. Kak, sy nak ferrerorocher 1 kotak tau. hikhik. =p

Buat Buaya Betina/Awek Crocodile @ Fairuz, pun tima kasih gak sbb sudi berkawan dengan aku dan menghiburkan hati ini wpun kita sempat kenal berapa minggu jer.

Adik Luqman dan Awi belajar rajin2 jadi org pandai. Thanx sbb sudi layan aku yg moody ni..hahaha.. Man, aku saja nak uji kau la.

Lastly to Izhar, mulut kau mmg jahat tapi aku mmg suka berkawan dgn kau. Mekasihla sudi borak2 ngan aku psl pelajaran dll..hwahwahwa. Orang cakap kau ni baik, lemah lembut, sopan santun yg mmg betul pon tapi kau dah ade awek la. =p

Kekja, bye2 nanti kau mesti rindu adikmu yg baik dan gatal ni.

No comments:

Post a Comment