Thursday, January 28, 2010

biodata saya untuk GED666

masa untuk mendesign2 yang cuma mengambil masa tak sampai berapa jam. jadi lama sebab sambil2 main game. kan bagus kalu aku rajin camni nak wat thesis..then..mari aku terangkan satu persatu apa yg aku telah buat.

- cita2 adalah tak boleh blah nak jadi tukang jahit..part time je ehk..huhuiii =p
- juga nak jadi novelist sebab suka baca novel cinta jika rajin dan ingin mengarang suatu hari nanti.
- muka seharusnya pucat kerana ada Stephenie Meyer disitu sbb penggemar gila Edward Cullen.
- segala jenis chibi disitu dibuat oleh aku..diulangi, AKU BUAT..BUKAN ORANG LAIN MAHUPUN BF AKU.
- itu kamera dslr yang disayangi.
- aku suka melukis apabila rajin. =_=''
- tamagotchi ; Zearz dan Camel suruh letak sekali pic dia.
- itu juga komik yang aku buat untuk assignment sem lepas.
- aku suka tangkap gambar bunga sebab dah 'pandai' guna micro.
- yang atap tajam2 tu adalah airport Minangkabau Padang, Indonesia. nak pergi situ lagi..nak beli perfume Miracle T_T
- masa itu emas dan TAK TIDO KOT buat bende alah ni..haha

No comments:

Post a Comment