Sunday, January 24, 2010

Hujung Minggu di Bangi


Jumaat lepas aku telah pulang ke Bangi untuk bersukaria. ha. ada masa plak. thesis sunyi sepi. dari Shah Alam ke Alamanda aku pergi seorang diri. Wah, sungguh berani. Aku lagi rela naik erl bertambangkan RM10 dari berhimpit dlm bas dengan orang Indonesia dan bangla2 yg bau hapak. Sesampai di Alamanda singgah sekejap ke Parkson yg dirindui. Ternampak seseorang tapi terpaksa buat2 tak nampak. Then jalan2 dan makan burger single blackppr seorang diri di Burger King sambil on9. bla..bla..then tunggu kakak break dan kami pergi 'menyumbangkan' 8 buah lagu di Karaoke Superstar. haha.




ROOM 855


( aku di pau karok dan makan)


macam biasa dia ni suka rampas mic dia je nak nyanyi dulu






hendak lah hendak hendak ku rasa..hai sayang... =_=''






cover mulut supaya tidak kelihatan sama. cis. beliau sibuk kacau time aku nyanyi.
______________________________________________






Aktiviti lain di rumah sambil buat kerja sekejap2. Sungguh ketara malas oki. Jangan tiru sikap ini. Berusahalah jadi rajin.




Khusyuk sgt tgk cerita Zorro.haih~





sambil tu mak tolong (suka sebenarnya) tarik2 rambut Ika supaya keluar angin.


Mak pula busy belek paperbag kenduri kahwin dapat apa.Gula2 dan mug cantik yang ditampal tag harga RM10.





=___='''


No comments:

Post a Comment