Friday, February 12, 2010

Berenang lagi!

Ok. Cepat buat aksi terlampau masing2.

Tiada didalam gambar : aku la.

Haha..buat2 lemas..aku nak sibuk gak nyelit..sungguh panjang leherku..hihi

Pelik la korang ni.

yang ni paling kelaka! semua orang tengah buat macam2 aksi. akhirnya blur.

konon model Majalah Mangga yg suka shoot kat swimming pool tak boleh blah.
From left : Puhang, Shidi, Babu, Kura.
Nak muntah aku tgk yang kanan n kiri sekali..hahah

Dah buat gila dah budak2 nih


Perasan tak tak ada pun pic aku berdua dgn sapa2.
Sebab takda peluang langsung! Ada saja yang menyelit! Menci i tau! Huh!

After mandi dan berkumpul untuk makan di Padang Jawa.

Pecelele, Pecel Ayam dan fav aku Pecel Daging.

Masing2 kelaparan.
Kelihatan Yohanis khusyuk minum kelapanya n yg lain makan2

Yati sedang khusyuk makan kelapa.
Tom dan Shidi sibuk berborak pasal thesis dan kami sibuk ambik gamba.
Aku, konon tgh minum..jahat sapa yg snap diz pic!


Cidat, Aimon & Getah

No comments:

Post a Comment