Saturday, February 27, 2010

Lomo Camera

Yeah..pos laju sudah sampai then baru amik tadi sampai tersesat2 ke Kg. Subang..eh..hampir2 la..cuak juga naseb baek tak masuk tol..dengan helmet yg hampir terbang sbb tak pakai ketat2..haha..then mata penuh habuk..thanx to abang pos besar yg memberi map yg tah apa2 ada bukit la bukit lagi dalam2 la..apa la kau..then Thanx muahh muahh to Ischa kerana kesudiannya dan kegilaannya membawa aku pergi cari Pos Laju di Glenmerie Hicom apetah yg patutnye tak sampai 15 minit menjadi 1 jam lebih sesat.

Lomo ni berharga RM69!..bajet hampir lari..bersandarkan pada duit gaji yg dah nak hampir susut makanya ini last kali aku beli barang2 kesukaan termasuk tamagotchi..dah2 cidat, stop berangan nak beli macam2..hiuhiuhiu..ZASSSSS!

Tadaaaaa~


Baru & lama


ah..warna kuning menjadi pilihan hati


top view


with 35mm Color Print Film..RM15


aku sukaaaaa


Then aku terpikir apasal aku tak beli awal2 masa nak gi Redang dulu..dah tentu ia menjadi kenangan manis kalau dpt tangkap gambar coral dan segala jenis hidupan laut sambil eksyen kat org lain..huhu..isk..isk..aku rinduu..


budak ini



Redangggggg!!!

T_T

No comments:

Post a Comment