Saturday, February 6, 2010

Mari ke Taman Arnab

Anda suka arnab? ke suka bulu nya? ke tak suka langsung? ngahaaa...ini pertama kali aku memegang arnab dengan penuh kasih sayang..mwahmmwahh. ish..macam nak bela tapi takot lah nak jaga. mungkin aku perlu minta persetujuan ayah aku untuk membelanya. sebab ayahku seorang yang suka menjaga ikan, udang galah dan tak lupa juga En. Sarip telah membasuh kura-kura aku satu ketika dahulu dengan menggunakan sabun FAB. T_T Waaa..rindu Sakura.sob.

sungguh terkejut tengok diz rabbit cuz matanya yang tajam menikam kalbu..
pakai eyeliner siottt...haha


yang ni pulak dah macam Jingnab( anjing+arnab) tapi comel.


tayang bulu ngekk..


Aku sukaaaaaaaaaa ni!!!nak ni!baby, belikan saya yang nih!

3 comments:

  1. haha skrg mcm demam nk membela haiwan

    ReplyDelete
  2. banes : nanti ku upload
    amywammy : tu ah..ak igt nk bela totis..imah aku da ade tikus yg dibela oleh aimy..huuu..

    ReplyDelete