Friday, May 14, 2010

Final year

Majlis Setup Work di library Raja Tun Uda Shah Alam.

ok . malam 19 hb mei budak2 grafik kena setup work masing kat library.. so malam tu aku dtg naik keta ngan geng2 nizamudin sbb takde transport la katekan kena la menumpang. so, panel dah ade..tggl nk tampal je..nah gamba menyempat je..

sian Puhang dpt panel berkerak


oh, jngan nangis, nati i tampalkan u punye work er..
eh ada ajid dibelakang


ok..i tampal sendiri ahh..


Eh..korg tau tak si diva tu..bla bla bla

Internal Assesment 12 May 2009
ok hari yg dinanti telah tiba. Internal Assesment Research Major II. semua pakai cantik2..work pon cantik2..asesment patut start pukul 9 kot..tapi kena dgr ceramah yg sure akan ckp benda sama oleh Mama J. dia ada ckp ada apa2 soklan tak..tp aku cam lupa la plak nak mintak buku yg aku beli berharga rm85 yg aku order masa part 4 sampai sekarang tak dpt2..hmm..puan buat2 lupa ke?hmmm..uh then asesment mula pukul 10 lebih camtu kot..sesi menunggu sebelum dan selepas bermula dan inilah hasilnya..

tisu dan kunang2nya


bini puaka dan little readers nye


hey layak la kau nak menyibuk yo..huhu


ah..sudah monster datang


oh..cutenya kami..from left ila, yo, me, chididnet n cedai.


sesi buli


semua penat..haruslah kau paklah nak posing camtu


sempat.


Balik tu kami layan pecelele kat Padang Jawa lagi.
Penat seh..


*next : Degree Show 20-23 May 2010

bersambung...

4 comments:

  1. wey..pecelele tu masakan indon yg ikan keli bercili tu ke?? kalo salah ko jgn gelak!!! hehe..aku ngidam nk mkn bnda tu la wey...

    ReplyDelete
  2. nadya : ha'ah!pandai pon ko! muak dow pecel kalo selalu makan..hah, ko ngidam dtg ah shah alam..aku bawa kau hokeyy

    ReplyDelete
  3. paling berminat text yg paling bwh skali~
    2 paling menarik dari yg lain2~
    uhuhuhu~

    ReplyDelete