Sunday, May 23, 2010

Selamat Tinggal Uitm!

We love Art and Design

Oh, sedar tak sedar sudah 2 tahun aku mengabdikan jiwa dan hatiku terhadap art and design di uitm shah alam. uitm di hatiku. ceh sempat. masa tahun pertama masing2 dgn grup masing2..tak campur orang..menyumbung..hehe..aku kot yg sumbung..haha..malu sebenanye nak tego2..nak-nak aku memang sorang2 layan perasaan..pegi mana2 pon sorg2 cam takda kawan..aku mcm lost..tp sekejap je..masuk tahun seterusnya mula kenal kawan2..macam2 ragam pon ada..paling best masa gi trip ke Penang n Kelantan..barulah mula bermesra dgn kawan2..say hi , senyum2, borak2..mula tahun akhir, makin rapat..makin jauh pon ada..takpa aku tak kisah..aku hargai mana2 kawan yang pernah tolong aku masa susah dan senang..aku sgt hargai dan aku takkan lupa sebab aku bukannye jenis kacang lupakan kulit..aku sedar aku byk menyusahkan orang..oleh itu, aku akan balas dengan menolong orang lain yg dalam kesusahan seperti yg aku alami dulu..InsyaAllah..aku akan rindui kenangan manis bersama kita2 dulu dan semat la ia sebagai memori persahabatan..sama ada manis atau pahit..eh emo plak..hmmm...boringg~

T_T

4 comments:

  1. Alaa..sedihnya tinggal tempat belajar..Mesti rindu nanti kan?

    ReplyDelete
  2. sedih gak la..pasni tak dpt jumpe kawan2..

    ReplyDelete