Wednesday, August 17, 2011

Kebiasaan di bulan Ramadhan Part 1

tengok saja pada tajuk di atas dah tentu lah aku nak post pasal berbuka. Makan makan makan je aku tau. hahah. Masa nak pergi damn traffic jam. Ika redah je memandangkan kami tak sure nak berbuka mana last2 melekatkan pungkoq kat Popeyes. Fav fast food aku tp xboleh makan selalu nanti hilang kelazatan nye. arghh..jarang makan la tp better than kfc. sesekali tukar lah selera tu kan. ngehehe.

Kzura dan ika domei..di belakang tu yang menganga adalah bf ika domei iaitu Beejay. =p
aaa..org depan Beejay tu ak xingat nama dia apa. tp dak2 ex opis aku.

err..yang sebelah Beejay tu lak gf kepada ex opis ak. xtaw plak nama dia apa. (nampak sgt ak xbergaul) kihkhikih..ni baru pas habis makan. dah habis makan termenong la plak

wajib la kan tangkap gambar. kena guna n hargai kamera yang ada.

Beejay ko tak reti tangkap gambar eh alasan ko shaking.haktui =p

sapkoklu..yang ni baru betui objek blkg blur..hiihi

alamak aku plak yg shaking..hhehe

erkkk yang ni pon sama. domei apa.

tu dia k.zura bergosip. ak dok tepi je memandangkan depa dok cerita apatah aku tak paham.

ni laki bini berborak macam borak dalam kelambu.


hah oki itu saja aku nak cerita. ada lagi aku berbuka kat dak2 skolah aku tengoklah time ak rajin nanti aku hapdet

10.12 17/8/2011

No comments:

Post a Comment