Sunday, August 7, 2011

such a freakk!

melihatkan saja komen2 kau kat member lain aku merasa hendak muntah. kau hipokrit sgt. kau plastik sgt. dengan harapan kau nk tunjuk kat org yg kau je yg baikkk..kau je yg betull..yg salah nye aku la..damnnnn..sampai sekarang kau xsedar apa yg kau bwat tu salah tau x? Menyeksa diri aku. Cukup2 lah pikir diri tu betol. Kalau betol ayat haramjadah "terima seadanya" wtf tu kau boleh jalan ahhh..Allah sahaja yg tahu sejauh mana keikhlasan kau sbb kau xkan ckp bende yg xsepatotnya..aku tulis ni sebab ini yg ak nak sampai kan kat ko bio otakkkkkkkkkk ko faham..hidup ni jangan open sgt..ko pikir ak leh terima pdhl berjuta kali ak ckp bende yg sama tp ko egooooo..%&%* Orang yang open hanya utk org yg open. Same gak cam perempuan yg baik utk lelaki yg baik..Ak bkn orgnye. Semua ni ade lah kesilapan...yg ak xkan ulang..jauh di sudut hati ak menyesal...

Skrg ni ak nak ckp samada ak maafkan ko ke x..Itu ak xde jawapan..sbb aku anggap kau xpernah muncul dalam hidop aku.n ak xperlu nak risau kan ko maafkan ak ke x sbb ak mmg xbwat salah BESAR pon kat ko..Pe de halllllllll~ =_=''

No comments:

Post a Comment