Saturday, January 21, 2012

Kura-kura dalam rumah

Assalamualaikum,

Aku baru beli dan bela seekor kura-kura pada 3 hari lepas. InsyaAllah aku akan jaga baik-baik walaupon sebelum ni aku pernah bela sebanyak 2 kali. Kali ke 3 ini harap-harap kau membesar dengan baik. Kasihan pula aku tengok kau duduk dalam bekas kecil tu. Nanti aku ada duit aku beli bekas besar sikit nak? ke kau nak aku tambah lagi seekor buat teman kau panjat dinding. hihi..

Belum ada nama lagi sebab masih lagi pikir.

Ni cenderamata masa holiday at Pangkor aku letak sekali dalam rumah dia



Yeahh..kacak..eh aku lupa nak tanya apek tu jantina dia apa.


tengah sibuk membelek..Meya panggil suruh gaya oltomen dia tuh
(abaikan pajak gadai belakang tu..iihihhi)



khusyuk tengok

p/s: Betina kot..

No comments:

Post a Comment