Friday, January 4, 2013

TASIK IDAMAN : Dinner with my family

Date : 17 December 2012 (Monday)

Makan-makan time! with my faaaamily~ this is my second time makan kat sini rasanya. Aku tak berapa suka sebab atas airkan maka diriku agak kemabukan.  Ku tempuh jua demi nak celebrate birthday Qaqa (6/12) dan dak Kira (16/12).. :)

birhday cake by Pekwan & Kekja

mak bapak budak, Cuki n Kekna

Birthday girl

aku rasa mcm Syifa sama besar dgn aku. tp dia versi lg kecik.

termenung je...

jemput makan kek..

aku sudah mengantuk

kasut warna coklat tu sibuk je.

tadaaa..my bro n sil, Aji & Wani

 Kekja, Tuty and me

Meya dan belon keciknya

Love u mak.. 


Hati-hati naik tangga

'Keluarga Nik Izwan'

Candid tak jadi. Aku hangin betul 
ada lampu belakang tu..huh!

kbai!


No comments:

Post a Comment