Sunday, January 3, 2010

gah!gah!gaaa haa

Kelihatan banyak barang untuk di bawa pulang kembali ke S.A. Pelik ini macam mana boleh bertambah. Naaaah. Come back to S.A. ( Bunyi macam ke oversea..ngeh) continue study. Final. Ye kawan-kawan, kembali makan maggi dan juga bubur segera, tidur lambat dan juga lewat datang ke kelas. Ngee =3

Sempena ada rezeki lebih ini, rasa macam nak beli handphone untuk mak. Handphone tu dah turun harga. Murah sgt2 kat Tesco. Sampai 6.1.10 ni. Ok la berpatutan sangat. Asalkan aku ikhlas. dan asalkan mak tak pakai ringtone polyponic lagik. kihkihk =p

Argh.bile dapat tgk Sherlock Holmes ni. Nak2 si Robert Downey Jr ni. Mau tgk beliau dengan 2 biji mata ini depan2. Grrrrr! Owh. Cepatlah keluar Ironman 2. Mesti tgk!

2010. Nothing. Cuma hidup perlu diteruskan. Like i said before, 1431/2010 to be a better person, happy and focus. Insya-Allah.

OK. Last, entri tentang CINTA mesti dihapuskan. Tiada lagi selepas ini ok. Bosan. Sudah bosan lagi menyampah. Menyempat juga aku selitkan sikit ungkapan yang agak familiar..

If you love somebody, let them go. If they return, they were always yours. If they don't, they never were.


tata.

p/s: kau buat aku semakin kuat.

No comments:

Post a Comment