Monday, January 4, 2010

Potong!

Ok.sudah sampai S.A. kenalah kemas apa-apa yang patut di kemas. bilik kali ini lagi besar dari sebelum. tengah kemas tu teringat mak ada titipkan sekali goodie bag kenduri kahwin my bro last week. mak suruh bagi kat kawan2. then tak perasan pulak cupcake tu dah tak elok..maknanya sudah berkulat! itu pun roomate 'E' bukan nama sebenar yang join selongkar sebab aku tahu dia mesti suka. makan. kuat makan. oops. Ok, soalannya, adakah anda akan makan cupcake yang berkulat itu? tapiiii...si 'E' cakap "boleh potong atas ni". (apa maksud kau?). 'E' cakap "aku selalu buat". oh.okie.aku ketawa dalam hati. then dia pergi dapur. dia buat apa yang dia cakap. Weh, aku ingat kau main2! kau makan jugak cupcake tu sambil memuji "wahhh, sedapnya..lembut plak tu". dan aku.............teruskan mengemas. =_=''''

bayangkan cupcake ni dah berkulat di atasnya.

No comments:

Post a Comment